Fontos a személyes kapcsolat
Aki különböző biztosítók ügyfélszolgálatánál köti szerződéseit, önként lemond a személyesség eszenciájáról: a kézhez kapott papírok – még ha szakszerűen elkészítettek is – lélektelenül állnak szolgálatában. Én azokkal az ügyfeleimmel kötöm a később megelégedésre funkcionáló, valóban személyre szabott szerződéseimet, akiket előbb valamelyest, aztán pedig egyre jobban megismerek.
Velük aztán rendszeresen tartom a kapcsolatot.
Ügyfeleim nálam jelentik be, a káreseményeket (ha csak tehetem, el is megyek a kárszakértővel, s a szemle során képviselem a partneremet), hozzám fordulnak, ha valamiben tanácsra, segítségre van szükségük, ha valamilyen bejelentési vagy adatszolgáltatási kötelezettségnek kell eleget tenniük, s újból az én személyes közreműködésemre számítanak akkor is, ha újabb biztosítási igényük keletkezik. Nálunk partnergazdai szerepkörnek hívják mindazt, amit egy biztosítási szakembernek kötelessége fenntartania ügyfelével. Ez a munkánk legszebb része, amikor ügyfeleinknek segíteni tudunk.
Tehát az ügyfél akkor érezheti igazán biztonságban magát, ha személyesen kötődik egy biztosítási szakemberhez, akivel bátran megoszthatja vagyoni-életviteli helyzetének változásait is. Cserében elvárhatja, hogy mindig naprakész tájékoztatást kap a legújabb biztosítási vagy éppen befektetési lehetőségekről, nem avulnak el megkötött biztosításai, s már korábbi tapasztalataira támaszkodva érezheti magát biztonságban.
|